A tanulást támogató értékelés a pedagógusképzésben

Szerzők

  • Nóra Rapos Adjunktus, ELTE PPK, Neveléstudományi Intézet

DOI:

https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2009.2-3.10

Absztrakt

„Ahogy tanulóknak is szükségük van arra, hogy a tanulást magukénak érezzék, úgy a tanárok is el fogják veszíteni a szakmai fejlődésük iránti motivációt, ha nem vonják be őket azon mutatók meghatározásába, amelyeknek a felhasználásával megállapítják szakmai kvalitásukat.” Az Európai Tanárképzők Egyesületének a tanárképzés megújítása kapcsán tett ajánlásában megfogalmazott irányelv ráirányítja a figyelmet, hogy miért kell a fejlesztő értékelés szerepével foglalkozni a pedagógusképzésben. A tanulmányban arra találhatók szempontok, hogy miként lehet e fejlesztést elkezdeni.

 

Információk a szerzőről

Nóra Rapos, Adjunktus, ELTE PPK, Neveléstudományi Intézet

 

 

##submission.downloads##

Megjelent

2009-09-30

Hogyan kell idézni

Rapos, N. (2009). A tanulást támogató értékelés a pedagógusképzésben. Pedagógusképzés, 7(2-3.), 221–238. https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2009.2-3.10