A „hosszú” tanítási gyakorlat hazai tapasztalatai

Szerzők

  • Ágnes Enyedi Tanársegéd, Eötvös Loránd Tudományegyetem, Bölcsészettudományi Kar
  • Judit Révész Tanársegéd, Eötvös Loránd Tudományegyetem, Bölcsészettudományi Kar

DOI:

https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2009.4.03

Absztrakt

A cikk összefoglalja az 1990-ben alakult Angol Tanárképző Központ (CETT) egyéves, majd féléves tanítási gyakorlatának eredményeit, annak érdekében, hogy a most alakuló tanári mesterképzések tanítási gyakorlatának kialakításához praktikus segítséget nyújtson. Az írás fejezetei kitérnek a CETT tanítási gyakorlatában újszerű elemekre, mint az időkeret, illetve a párban való tanítás (1–3 fejezet), a külső iskolai mentorok kiválasztására, képzésére és a rendszeren belül kapott feladataikra (4. fejezet), a képzőintézmény és az iskolák kapcsolatára (5. fejezet) illetve a tanítási gyakorlatot kísérő szeminárium lényegére, valamint a jelöltek értékelésének alapelveire (6–7 fejezet).

 

Szerző életrajzok

Ágnes Enyedi, Tanársegéd, Eötvös Loránd Tudományegyetem, Bölcsészettudományi Kar

 

 

Judit Révész, Tanársegéd, Eötvös Loránd Tudományegyetem, Bölcsészettudományi Kar

 

 

##submission.downloads##

Megjelent

2009-12-20

Hogyan kell idézni

Enyedi, Ágnes, & Révész, J. (2009). A „hosszú” tanítási gyakorlat hazai tapasztalatai. Pedagógusképzés, 7(4.), 35–56. https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2009.4.03

Folyóiratszám

Rovat

Eszmecsere