Jelentés a frontról

Authors

  • Katalin Domonkos Doktorandusz, Eötvös Loránd Tudományegyetem, Neveléstudományi Intézet

DOI:

https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2011.3-4.08

Abstract

Célom egy roma tanulók nevelésével foglalkozó szegregált oktatási intézmény természetes közegben való megismerése, a szegregációnak, az együttélésnek, az együttmunkálkodás jellegzetességeinek vizsgálata az intézményben dolgozó pedagógusok és az ott tanuló hátrányos helyzetű tanulók nézőpontjából. Nem törekszem általánosításra, sokkal inkább annak az „egyedi sajátosságokkal bíró” helyszínnek a bemutatására, ahol dolgozom, amely végül kutatásom tárgyává is vált.

Downloads

Published

2011-12-20

How to Cite

Domonkos, K. (2011). Jelentés a frontról. Teacher Education and Learning, 9(3-4.), 127–140. https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2011.3-4.08

Issue

Section

Research Articles