A pedgaóguképzésbe integrált multikulturalizmus, az akkreditációs követelmények szellemében

Pillanatkép az Egyesült Államokból

Authors

  • Tünde Szécsi Egyetemi docens, Florida Gulf Coast University

DOI:

https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2008.4.07

Abstract

Angliában Az USA közoktatásában részt vevő diákok növekvő arányban képviselik az etnikai, nyelvi és vallási kisebbségi csoportokat. Ezek a demográfiai változások jelentősen módosítják az oktatás szociokulturális hátterét, és így a pedagógusképző intézeteknek is számos kihívással kell szembenézniük. Ezen intézmények minőségbiztosítását a Pedagógusképzők Nemzeti Akkreditációs Tanácsa (NCATE) végzi. A következő írás összefoglalja az NCATE multikulturalizmusra vonatkozó követelményeit, valamint ismerteti egy dokumentumelemzés eredményeit. Az elemzés kimutatta azokat a hatékony értékelési/mérőeszközöket, amelyeket egy pedagógusképző program a multikulturális ismeretek, készségek és attitűdök mérésére használ.

Downloads

Published

2008-12-20

How to Cite

Szécsi, T. (2008). A pedgaóguképzésbe integrált multikulturalizmus, az akkreditációs követelmények szellemében: Pillanatkép az Egyesült Államokból. Teacher Education and Learning, 6(4), 97–103. https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2008.4.07

Issue

Section

Külföld