A tanárképzés helye a ciklusos rendszerben

Authors

  • Árpád Balogh
  • Zoltán Hauser

DOI:

https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2004.1.08

Keywords:

tanárképzés, ciklusos rendszer

Abstract

Az ún. bolognai folyamat felgyorsulása és a magyar felsőoktatás modernizációjának vitaanyagai a közelmúltban minden korábbit felülmúló mértékben irányították rá a figyelmet a pedagógusképzés reformjának problematikájára. Ezen belül kiemelt szerepet kapott az egységes, de a kétciklusú rendszerbe illesztendő tanárképzés, ¡11. az ebben érintett intézmények — különösen afőiskolák -jövőbeni szerepvállalásának kérdése. Mondjuk ki: a legtöbb nézetkülönbség is ebben a kérdésben látott napvilágot a vita során. Efolyóiratban több, az útkeresésben lényeges és fontos tanulmányt olvashattunk eddig. írásunk ezt a palettát kívánja gazdagítani, elsősorban a közismereti tanárképzésben érintett főiskolai szektor álláspontjának kifejtésével.

Published

2024-05-02

How to Cite

Balogh, Árpád, & Hauser, Z. (2024). A tanárképzés helye a ciklusos rendszerben. Teacher Education and Learning, (1.). https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2004.1.08

Issue

Section

Dialogues