A tanárképzés helye a ciklusos rendszerben
DOI:
https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2004.1.08Keywords:
tanárképzés, ciklusos rendszerAbstract
Az ún. bolognai folyamat felgyorsulása és a magyar felsőoktatás modernizációjának vitaanyagai a közelmúltban minden korábbit felülmúló mértékben irányították rá a figyelmet a pedagógusképzés reformjának problematikájára. Ezen belül kiemelt szerepet kapott az egységes, de a kétciklusú rendszerbe illesztendő tanárképzés, ¡11. az ebben érintett intézmények — különösen afőiskolák -jövőbeni szerepvállalásának kérdése. Mondjuk ki: a legtöbb nézetkülönbség is ebben a kérdésben látott napvilágot a vita során. Efolyóiratban több, az útkeresésben lényeges és fontos tanulmányt olvashattunk eddig. írásunk ezt a palettát kívánja gazdagítani, elsősorban a közismereti tanárképzésben érintett főiskolai szektor álláspontjának kifejtésével.
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2023 The author(s)
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.