A sajátos nevelési igény jelenléte a Pannon Egyetemen

Authors

  • Attila Horváth H. Egyetemi docens, Pannon Egyetem
  • Márta Tóth-Márhoffer Egyetemi tanársegéd, Pannon Egyetem

DOI:

https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2011.3-4.11

Abstract

A Pannon Egyetemen hosszú évek óta kiemelt figyelmet kap a sajátos nevelési igény kérdése. A speciális szükséglettel élők iránti befogadó / pozitív attitűd egyaránt jelen van a tanárképzés programjában, más karok munkájában, az érintett hallgatók mindennapjait érintő ügyek, helyzetek kezelésében. Írásunkban bemutatjuk, hogyan jelenik meg e szemlélet a gyakorlatban és a leendő pedagógusok felkészítésében és az egyetemi élet különböző területein.

Downloads

Published

2011-12-20

How to Cite

Horváth H., A., & Tóth-Márhoffer, M. (2011). A sajátos nevelési igény jelenléte a Pannon Egyetemen. Teacher Education and Learning, 9(3-4.), 163–170. https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2011.3-4.11

Issue

Section

Műhely