Az inkluzív nevelés és a debreceni tanárképzés

Authors

  • Ildikó Pető Egyetemi adjunktus, Debreceni Egyetem, Neveléstudományok Intézete

DOI:

https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2011.3-4.09

Abstract

Az együttnevelés (integráció, inklúzió) már a jelen pedagógiai gyakorlata, amit vagy jól, vagy kevésbé jól, de naponta végeznek a pedagógusok. Ahhoz, hogy a pedagógusképzés képes legyen lépést tartani az állandóan változó igényekkel, azzal, hogy a pedagógusok napról napra többet (de úgy érzik, hogy nem eleget) tudnak a sajátos nevelési igényű tanulók oktatásáról, maguknak a képző intézményeknek, az oktatóknak is változniuk kell. Meg kell keresniük azokat az elemeket, amelyeket beépíthetnek azokba az ismeretanyagokba, amelyeket eddig esetleg nem érintett az együttnevelés jelensége.

Downloads

Published

2011-12-20

How to Cite

Pető, I. (2011). Az inkluzív nevelés és a debreceni tanárképzés. Teacher Education and Learning, 9(3-4.), 143–152. https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2011.3-4.09

Issue

Section

Műhely