Az óvodapedagógus- és tanítóképzés hazai változásai – a pataki példa

Authors

  • Judit Kelemen Főiskolai docens, Eszterházy Károly Egyetem, Comenius Kar

DOI:

https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2014-2015.05

Abstract

A tanulmány az Eszterházy Károly Főiskola Comenius Karán történt tantervi, képzési és gyakorlati képzési fejlesztésekről ad átfogó képet a tanító- és óvodapedagógus alapszak vonatkozásában. A MAB véleményére való reagálás mellett képzési és gyakorlati képzési fejlesztések is történtek a TÁMOP 4.1.2.B. pályázat jóvoltából. A gyakorlati képzés megújítását előkészítő tanulmányok írása, C-SWOT analízis, valamint országos kitekintés előzte meg. A munkálatok legfőbb elemeinek bemutatása, a fejlesztések összefoglaló áttekintése képezi a tanulmány gerincét.

Downloads

Published

2015-12-20

How to Cite

Kelemen, J. (2015). Az óvodapedagógus- és tanítóképzés hazai változásai – a pataki példa. Teacher Education and Learning, 79–91. https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2014-2015.05

Issue

Section

Műhely