Tanításelméleti útvesztő – mit tanulhatunk belőle?

Szerzők

  • Anikó Kiss Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar, Neveléstudományi Intézet
  • Norma Jenei-Forray Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar, Neveléstudományi Intézet

DOI:

https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2024.1.10

Hivatkozások

Gage, N. L. (1963). Handbook of research on teaching. Rand McNally.

Gitomer, D. H., & Bell, C. A. (2016). Handbook of Research on Teaching, (5th ed.). American Educational Research Association. https://doi.org/10.3102/978-0-935302-48-6

Richardson, V. (2001). Handbook of research on teaching (4th ed.). American Educational Research Association.

Travers, R. M. W., & Gage, N. L. (1973). Second handbook of research on teaching; a project of the American Educational Research Association. Rand McNally.

Wittrock M. C. (1986). Handbook of research on teaching (3rd ed.). Macmillan.

##submission.downloads##

Megjelent

2024-06-21

Hogyan kell idézni

Kiss, A., & Jenei-Forray, N. (2024). Tanításelméleti útvesztő – mit tanulhatunk belőle?. Pedagógusképzés, 23(1), 125–131. https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2024.1.10

Folyóiratszám

Rovat

Szemle