A didaktika „Nagy Könyve”

A didaktika kézikönyve. Elméleti alapok a tanítás tanulásához. Akadémiai Kiadó, Budapest

Szerzők

  • Julianna Mrázik PTE

DOI:

https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2023.2.08

Kulcsszavak:

didaktika, tanulás-tanítás, folyamatos szakmai fejlődés

Absztrakt

Nincs, vagy kéretik, hogy jelentkezzék a recenzensnél e sorok olvasásakor, ha mégis lenne Magyarországon pedagógia szakot végző, végzett vagy tanárjelölt, aki vizsgára ne jegyzetelte volna sűrűre az eddig elérhető kötetek alig több mint ötszáz oldalnyi (lehetőleg könyvtári, helyben olvasásra ítélt) lapjait; neveléstudomány vagy tanítószakos hallgató, aki ne találkozott volna vele, pedagógiai szakember – oktató, kutató, fejlesztő, aki ne olvasta volta, vagy netán ne lenne a polcán egy példány a „Falus didaktikából.” Ideidéződik egy eset, amikor egy tanárjelölt hallgató egy alkalommal kérdésre emelkedett, nincs-e valami olyan könyv, „amiben az egész pedagógia benne van”. Utólagos válaszunk számára, ha netán olvasná ezt az ismertetőt, és még emlékszik az incidensre, hogy A didaktika kézikönyve olyan.

Benne van az „egész” pedagógia.

##submission.downloads##

Megjelent

2023-11-18

Hogyan kell idézni

Mrázik, J. (2023). A didaktika „Nagy Könyve”: A didaktika kézikönyve. Elméleti alapok a tanítás tanulásához. Akadémiai Kiadó, Budapest. Pedagógusképzés, 22(2), 115–120. https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2023.2.08

Folyóiratszám

Rovat

Szemle