A didaktika „Nagy Könyve”
A didaktika kézikönyve. Elméleti alapok a tanítás tanulásához. Akadémiai Kiadó, Budapest
DOI:
https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2023.2.08Kulcsszavak:
didaktika, tanulás-tanítás, folyamatos szakmai fejlődésAbsztrakt
Nincs, vagy kéretik, hogy jelentkezzék a recenzensnél e sorok olvasásakor, ha mégis lenne Magyarországon pedagógia szakot végző, végzett vagy tanárjelölt, aki vizsgára ne jegyzetelte volna sűrűre az eddig elérhető kötetek alig több mint ötszáz oldalnyi (lehetőleg könyvtári, helyben olvasásra ítélt) lapjait; neveléstudomány vagy tanítószakos hallgató, aki ne találkozott volna vele, pedagógiai szakember – oktató, kutató, fejlesztő, aki ne olvasta volta, vagy netán ne lenne a polcán egy példány a „Falus didaktikából.” Ideidéződik egy eset, amikor egy tanárjelölt hallgató egy alkalommal kérdésre emelkedett, nincs-e valami olyan könyv, „amiben az egész pedagógia benne van”. Utólagos válaszunk számára, ha netán olvasná ezt az ismertetőt, és még emlékszik az incidensre, hogy A didaktika kézikönyve olyan.
Benne van az „egész” pedagógia.
##submission.downloads##
Megjelent
Hogyan kell idézni
Folyóiratszám
Rovat
License
Copyright (c) 2023 A szerző(k)
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.