Vámos Ágnes (1952-2020), az iskolateremtő

Szerzők

  • Judit Kovács Eötvös Loránd Tudományegyetem, Tanító- és Óvóképző Kar
  • Éva Trentinné Benkő Eötvös Loránd Tudományegyetem, Tanító- és Óvóképző Kar

DOI:

https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2021.3.06

Kulcsszavak:

Vámos Ágnes, kéttannyelvű oktatás, kvalitatív kutatámódszertan, felsőoktatás-kutatás, akciókutatás

Absztrakt

Prof. Dr. Vámos Ágnes a neveléstudomány műhelyteremtő, mértékadó egyénisége volt. Széleslátókörű, innovatív gondolkodó, nemzedékek tudását formáló oktató. Szakmaisága, elhivatottsága kutatóként, oktatóként, tudományszervezőként, vezetőként is irányadó kollégái és tanítványai számára. Jelen írásunkban iskolateremtő munkájának négy kiemelt területét mutatjuk be (kéttannyelvű oktatás, kvalitatív kutatásmódszertan, felsőoktatáskutatás, akciókutatás).

Szerző életrajzok

Judit Kovács, Eötvös Loránd Tudományegyetem, Tanító- és Óvóképző Kar

Nyugalmazott egyetemi docens

Éva Trentinné Benkő, Eötvös Loránd Tudományegyetem, Tanító- és Óvóképző Kar

Egyetemi docens

##submission.downloads##

Megjelent

2021-09-30

Hogyan kell idézni

Kovács, J., & Trentinné Benkő, Éva. (2021). Vámos Ágnes (1952-2020), az iskolateremtő. Pedagógusképzés, 20(3), 101–109. https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2021.3.06

Folyóiratszám

Rovat

Iskolateremtők