A Komplex Instrukciós Program mint iskolai innováció

Szerzők

  • Emese K. Nagy Miskolci Egyetem

DOI:

https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2020.3-4.07

Kulcsszavak:

innováció, KIP, Komplex Instrukciós Program

Absztrakt

A Stanford Egyetemen kidolgozott Complex Instruction oktatási módszer magyar innovációja a hejőkeresztúri iskolában kidolgozott Komplex Instrukciós Program. Írásunk célja annak feltárása, hogy ez a hazai, a tudásban heterogén tanulói csoportok kezelésére alkalmas metódus, miért és hogyan lett országosan ismert és elfogadott módszer. Választ keresünk arra, hogy miért dönthetett közel kétszáz iskola a bevezetése mellett, függetlenül attól, hogy hátrányos helyzetű vagy éppen elit tanulói összetétellel rendelkezik.

##submission.downloads##

Megjelent

2020-12-31

Hogyan kell idézni

K. Nagy, E. (2020). A Komplex Instrukciós Program mint iskolai innováció. Pedagógusképzés, 19(3-4), 92–98. https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2020.3-4.07

Folyóiratszám

Rovat

Eszmecsere