A Komplex Instrukciós Program mint iskolai innováció
DOI:
https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2020.3-4.07Kulcsszavak:
innováció, KIP, Komplex Instrukciós ProgramAbsztrakt
A Stanford Egyetemen kidolgozott Complex Instruction oktatási módszer magyar innovációja a hejőkeresztúri iskolában kidolgozott Komplex Instrukciós Program. Írásunk célja annak feltárása, hogy ez a hazai, a tudásban heterogén tanulói csoportok kezelésére alkalmas metódus, miért és hogyan lett országosan ismert és elfogadott módszer. Választ keresünk arra, hogy miért dönthetett közel kétszáz iskola a bevezetése mellett, függetlenül attól, hogy hátrányos helyzetű vagy éppen elit tanulói összetétellel rendelkezik.
##submission.downloads##
Megjelent
Hogyan kell idézni
Folyóiratszám
Rovat
License
Copyright (c) 2020 A szerző(k)
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.