Oktatás koronavírus idején. Tanárszakos hallgatók véleménye a távolléti oktatás időszakáról
DOI:
https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2020.1-2.04Kulcsszavak:
IKT, COVID-19, tanárszakos hallgatók, tapasztalatok, távolléti oktatásAbsztrakt
A koronavírus megjelenése alapjaiban változtatta meg az oktatás permanens digitalizálódásának folyamatát. A közoktatásban dolgozóknak egyik pillanatról a másikra kellett átállni a távolléti oktatásra, de a felsőoktatási intézményeknek is csak néhány napjuk volt az új tartalmak, módszerek kidolgozására. Vizsgálatunkban a távolléti oktatás befejezésekor a Debreceni Egy etem tanár szakos hallgatóinak véleményét, tapasztalatait gyűjtöttük össze online elérhető, általunk összeállított kérdőívünk segítségével. Kérdéseinkre 144-en válaszoltak. A tanulmányban az eredmények ismertetésével be kívánjuk mutatni, hogy a hallgatók véleménye alapján mennyire volt sikeres az átállás, melyek voltak az új oktatási forma legjellemzőbb problémái, és melyek azok az elemek, melyek átemelésével a jelenléti oktatás is jobbá tehető.
##submission.downloads##
Megjelent
Hogyan kell idézni
Folyóiratszám
Rovat
License
Copyright (c) 2020 A szerző(k)
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.