Oktatás koronavírus idején. Tanárszakos hallgatók véleménye a távolléti oktatás időszakáról

Szerzők

  • András Buda Debreceni Egyetem, Bölcsészettudományi Kar

DOI:

https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2020.1-2.04

Kulcsszavak:

IKT, COVID-19, tanárszakos hallgatók, tapasztalatok, távolléti oktatás

Absztrakt

A koronavírus megjelenése alapjaiban változtatta meg az oktatás permanens digitalizálódásának folyamatát. A közoktatásban dolgozóknak egyik pillanatról a másikra kellett átállni a távolléti oktatásra, de a felsőoktatási intézményeknek is csak néhány napjuk volt az új tartalmak, módszerek kidolgozására. Vizsgálatunkban a távolléti oktatás befejezésekor a Debreceni Egy etem tanár szakos hallgatóinak véleményét, tapasztalatait gyűjtöttük össze online elérhető, általunk összeállított kérdőívünk segítségével. Kérdéseinkre 144-en válaszoltak. A tanulmányban az eredmények ismertetésével be kívánjuk mutatni, hogy a hallgatók véleménye alapján mennyire volt sikeres az átállás, melyek voltak az új oktatási forma legjellemzőbb problémái, és melyek azok az elemek, melyek átemelésével a jelenléti oktatás is jobbá tehető.

Információk a szerzőről

András Buda, Debreceni Egyetem, Bölcsészettudományi Kar

Habilitált adjunktus

##submission.downloads##

Megjelent

2020-06-30

Hogyan kell idézni

Buda, A. (2020). Oktatás koronavírus idején. Tanárszakos hallgatók véleménye a távolléti oktatás időszakáról. Pedagógusképzés, 19(1-2), 61–86. https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2020.1-2.04

Folyóiratszám

Rovat

Műhelyek, tanuló közösségek