A műhelymunka egy lehetséges módszertani megoldása

Szerzők

  • Györgyné Hunyady Főiskolai tanár, Eötvös Loránd Tudományegyetem, Tanító- és Óvóképző Kar
  • Mária M. Nádasi Professzor emeritusz, Eötvös Loránd Tudományegyetem, Pedagógiai és Pszichológiai Kar

DOI:

https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2011.1-2.09

Absztrakt

2007 őszén az ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Karán, az osztott rendszerű képzés keretében elindult az oktatás a frissen akkreditált neveléstudományi mester szakon. A tartalmában és szerkezetében egyaránt megújult szak metodikailag sem maradhat változatlan. Beszámolónk egy, a felsőoktatásban viszonylag új módszertani eljárásról szól: bemutatjuk, hogy egy tantárgycsoport, a kutatásmetodika keretei között hogyan használtuk fel a teammunkát a hallgatók különböző kompetenciának fejlesztésére.

   

Szerző életrajzok

Györgyné Hunyady, Főiskolai tanár, Eötvös Loránd Tudományegyetem, Tanító- és Óvóképző Kar

 

 

Mária M. Nádasi, Professzor emeritusz, Eötvös Loránd Tudományegyetem, Pedagógiai és Pszichológiai Kar

 

 

##submission.downloads##

Megjelent

2011-06-30

Hogyan kell idézni

Hunyady, G., & M. Nádasi, M. (2011). A műhelymunka egy lehetséges módszertani megoldása. Pedagógusképzés, 9(1-2.), 117–128. https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2011.1-2.09

Folyóiratszám

Rovat

Műhely