Gyakorlati képzés és közoktatási gyakorlat
DOI:
https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2019.ksz.07Kulcsszavak:
tanítóképzés, gyakorlati képzés, tanítói professzió, professziótörténetAbsztrakt
A tanulmány a magy arországi állami tanítóképzés gy akorlati képzésének alakulását követi nyomon a középfokú képzés elindulásától napjainkig (1869–2019). Feltárja a változások okait, mérlegelve azt is, az innovációk hogy an tükrözik a tanítói professzióról kialakult kép alakulását. A vizsgálat három területre terjed ki: az elméleti és gy akorlati képzés tantervi aránya, a gy akorlati képzés szervezeti formája és tartalma, a gy akorlati képzés színtere és a gy akorlatvezetők felkészültsége.
##submission.downloads##
Megjelent
Hogyan kell idézni
Folyóiratszám
Rovat
License
Copyright (c) 2019 A szerző(k)
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.