A hazai tanítóképzés helyzete (2000–2019)

Szerzők

  • Judit Podráczky Egyetemi docens, Kaposvári Egyetem, Pedagógiai Kar

DOI:

https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2019.ksz.04

Kulcsszavak:

tanítóképzés, integrált felsőoktatás, bolognai átalakulás

Absztrakt

A hazai tanítóképzés helyzetének körvonalazását két fő kérdéskör mentén kíséreljük meg. Először azt tekintjük át, hogy merre haladt és milyen tapasztalatokra tett szert a tanítóképzés az integrált felsőoktatásban, miként foglalható össze a felsőoktatási integráció és a bolognai átalakulás mérlege. Az írás második részében olyan aktuális kérdéseket/ kihívásokat érintünk, amelyek a tanítói praxis és a képzés oldaláról is válaszokat sürgetnek.

 

Információk a szerzőről

Judit Podráczky, Egyetemi docens, Kaposvári Egyetem, Pedagógiai Kar

 

 

##submission.downloads##

Megjelent

2019-09-09

Hogyan kell idézni

Podráczky, J. (2019). A hazai tanítóképzés helyzete (2000–2019). Pedagógusképzés, 18, 51–63. https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2019.ksz.04