A Szakmai Fejlesztő Iskola mint a pedagógusképzés megújításának egyik lehetséges modellje

Szerzők

  • Ida Zagyváné Szűcs Hallgató, Eszterházy Károly Egyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola

DOI:

https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2019.1-2.06

Kulcsszavak:

szakmai önfejlesztés, gyakorlóiskola, pedagógusképzés, szakmai fejlesztő isola

Absztrakt

A pedagógusképzés megújításának számos alternatívája közül az egyik megközelítés a pedagógusok szakmai fejlődését helyezi a középpontba. Tanulmányunkban egy a közelmúltban lezajlott kutatás részeredményeit ismertetjük azzal a céllal, hogy empirikus vizsgálatok alapján bemutassuk egy pedagógusképző intézet és annak gy akorlóiskolája által nyújtott lehetőségeket a jövő pedagógusainak számára a szakmai fejlesztés területén, valamint a jelen helyzetet mérlegelve javaslatokat fogalmazzunk meg egy új modell, a Szakmai Fejlesztő Iskola magy arországi bevezetésének irányában.

   

Információk a szerzőről

Ida Zagyváné Szűcs, Hallgató, Eszterházy Károly Egyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola

 

 

##submission.downloads##

Megjelent

2019-06-30

Hogyan kell idézni

Zagyváné Szűcs, I. (2019). A Szakmai Fejlesztő Iskola mint a pedagógusképzés megújításának egyik lehetséges modellje. Pedagógusképzés, 18(1-2), 139–180. https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2019.1-2.06

Folyóiratszám

Rovat

Műhelyek, tanuló közösségek