A Szakmai Fejlesztő Iskola mint a pedagógusképzés megújításának egyik lehetséges modellje
DOI:
https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2019.1-2.06Kulcsszavak:
szakmai önfejlesztés, gyakorlóiskola, pedagógusképzés, szakmai fejlesztő isolaAbsztrakt
A pedagógusképzés megújításának számos alternatívája közül az egyik megközelítés a pedagógusok szakmai fejlődését helyezi a középpontba. Tanulmányunkban egy a közelmúltban lezajlott kutatás részeredményeit ismertetjük azzal a céllal, hogy empirikus vizsgálatok alapján bemutassuk egy pedagógusképző intézet és annak gy akorlóiskolája által nyújtott lehetőségeket a jövő pedagógusainak számára a szakmai fejlesztés területén, valamint a jelen helyzetet mérlegelve javaslatokat fogalmazzunk meg egy új modell, a Szakmai Fejlesztő Iskola magy arországi bevezetésének irányában.
##submission.downloads##
Megjelent
Hogyan kell idézni
Folyóiratszám
Rovat
License
Copyright (c) 2019 A szerző(k)
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.