Rezidens programok az USA-ban
A pedagógusképzés ‘hibrid’ avagy ‘harmadik ‘ terei
DOI:
https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2019.1-2.02Kulcsszavak:
pedgaógusképzé, pedagógushiány, alternatív utak, rezidens programok, harmadik vagy hibrid terek/utak, reflektív pedagóguképzésAbsztrakt
A tanulmány az amerikai pedagógusképzés egy új útját mutatja be, a rezidensi programokat, amelyek 2008-tól kaptak jelentősebb szerepet a szövetségi kormány jelentős pénzügyi támogatásának köszönhetően. A cikk a programok keletkezésének és elterjedésének okaival, fő megkülönböztető vonásaival foglalkozik, majd az eddigi kutatások alapján összegzi, mennyire sikerült a programok célkitűzéseit megvalósítani. A cikk végén a rezidens programok mint a pedagógusképzés ’hibrid’
##submission.downloads##
Megjelent
Hogyan kell idézni
Folyóiratszám
Rovat
License
Copyright (c) 2019 A szerző(k)
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.