A sajátos nevelési igény jelenléte a Pannon Egyetemen

Szerzők

  • Attila Horváth H. Egyetemi docens, Pannon Egyetem
  • Márta Tóth-Márhoffer Egyetemi tanársegéd, Pannon Egyetem

DOI:

https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2011.3-4.11

Absztrakt

A Pannon Egyetemen hosszú évek óta kiemelt figyelmet kap a sajátos nevelési igény kérdése. A speciális szükséglettel élők iránti befogadó / pozitív attitűd egyaránt jelen van a tanárképzés programjában, más karok munkájában, az érintett hallgatók mindennapjait érintő ügyek, helyzetek kezelésében. Írásunkban bemutatjuk, hogyan jelenik meg e szemlélet a gyakorlatban és a leendő pedagógusok felkészítésében és az egyetemi élet különböző területein.

##submission.downloads##

Megjelent

2011-12-20

Hogyan kell idézni

Horváth H., A., & Tóth-Márhoffer, M. (2011). A sajátos nevelési igény jelenléte a Pannon Egyetemen. Pedagógusképzés, 9(3-4.), 163–170. https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2011.3-4.11

Folyóiratszám

Rovat

Műhely