Jelentés a frontról

Szerzők

  • Katalin Domonkos Doktorandusz, Eötvös Loránd Tudományegyetem, Neveléstudományi Intézet

DOI:

https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2011.3-4.08

Absztrakt

Célom egy roma tanulók nevelésével foglalkozó szegregált oktatási intézmény természetes közegben való megismerése, a szegregációnak, az együttélésnek, az együttmunkálkodás jellegzetességeinek vizsgálata az intézményben dolgozó pedagógusok és az ott tanuló hátrányos helyzetű tanulók nézőpontjából. Nem törekszem általánosításra, sokkal inkább annak az „egyedi sajátosságokkal bíró” helyszínnek a bemutatására, ahol dolgozom, amely végül kutatásom tárgyává is vált.

##submission.downloads##

Megjelent

2011-12-20

Hogyan kell idézni

Domonkos, K. (2011). Jelentés a frontról. Pedagógusképzés, 9(3-4.), 127–140. https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2011.3-4.08

Folyóiratszám

Rovat

Tanulmányok