A tanári pályaválasztást népszerűsítő médiaeszközök Angliában

Szerzők

  • András Tarnóc Tanszékvezető főiskolai tanár, Eszterházy Károly Főiskola, Bölcsészettudományi Kar

DOI:

https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2016.1-4.13

Absztrakt

Jelen tanulmány a pedagógus pályarekrutáció Angliában alkalmazott elektronikus, főként internetes média termékeit vizsgálja kommunikációs szempontok alapján. A kutatás három fő kérdést vet fel: a célcsoport és cél meghatározását, a közvetített üzenetek vizsgálatát, illetve az alkalmazott nyelvi és metanyelvi eszközök elemzését. A tanulmány Veres-Szilágyi nyomán a kommunikációt, mint a kibocsátó (információforrás) és a befogadó (címzett) közötti gondolati közösséget létrehozó folyamatot értelmezi.

##submission.downloads##

Megjelent

2016-12-20

Hogyan kell idézni

Tarnóc, A. (2016). A tanári pályaválasztást népszerűsítő médiaeszközök Angliában. Pedagógusképzés, 15(1-4.), 153–165. https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2016.1-4.13

Folyóirat szám

Rovat

Külföld