A tanári nézetek és az osztálytermi interakciók összefüggései a kutatási eredmények tükrében

Szerzők

  • Melinda Kardos Projekt asszisztens, Babeş-Bolyai Tudományegyetem Szatmárnémeti Kihelyezett Tagozat, Szatmár Egyházmegyei Caritas Szervezete

DOI:

https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2016.1-4.04

Absztrakt

Az osztálytermi interakciók és a tanári nézetek fontos helyet foglalnak el a hatékony oktatási folyamat megvalósulásában. Jelen tanulmány leírja azon kutatások eredményeit, melyek a nézetekre és osztálytermi interakcióra fókuszálnak. Bemutatja, hogy a kutatásokban együttjárást és eltérést is találtak a tanári nézetek és az osztálytermi interakció között. Az elemzések eredményképpen a szerző hangsúlyozza, hogy a további kutatásokat a nézetek és a tanári gyakorlat közötti kölcsönös összefüggés szellemében érdemes folytatni.

##submission.downloads##

Megjelent

2016-12-20

Hogyan kell idézni

Kardos, M. (2016). A tanári nézetek és az osztálytermi interakciók összefüggései a kutatási eredmények tükrében. Pedagógusképzés, 15(1-4.), 37–46. https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2016.1-4.04

Folyóiratszám

Rovat

Tanulmány