Integrációs célú átfogó intézményfejlesztés egy budapesti általános iskolában
PDF (Magyar)

Keywords

méltányosság
fejlesztés
szervezet
megosztott vezetés
implementáció

How to Cite

Schnellbach, M. (2014). Integrációs célú átfogó intézményfejlesztés egy budapesti általános iskolában. Education Sciences | Education – Research – Innovation, 2(4), 67–77. Retrieved from https://ojs.elte.hu/nevelestudomany/article/view/6518

Abstract

Olyan intézményekben készítettünk esettanulmányt, amely az sajátos nevelési igényű tanulók integrációját jóval az erre vonatkozó törvényi kötelezettségek megjelenése előtt kezdte, és mára komoly sikereket ért el minden tanulójának fejlesztésében. A vizsgált intézmény egy budapesti, 13. kerületi általános iskola, amelynek működését és a fejlesztések történetét megfigyelve hosszú, evolutív fejlesztési folyamat rajzolódott ki, amely erős vezetés mellett, a tanárok magas autonómiájával zajlott.

PDF (Magyar)
Copyright (c) 2014 Szerző

Downloads

Download data is not yet available.