Integrációs célú átfogó intézményfejlesztés egy budapesti általános iskolában
PDF

Kulcsszavak

méltányosság
fejlesztés
szervezet
megosztott vezetés
implementáció

Hogyan kell idézni

Schnellbach, M. (2014). Integrációs célú átfogó intézményfejlesztés egy budapesti általános iskolában. Neveléstudomány | Oktatás – Kutatás – Innováció, 2(4), 67–77. Elérés forrás https://ojs.elte.hu/nevelestudomany/article/view/6518

Absztrakt

Olyan intézményekben készítettünk esettanulmányt, amely az sajátos nevelési igényű tanulók integrációját jóval az erre vonatkozó törvényi kötelezettségek megjelenése előtt kezdte, és mára komoly sikereket ért el minden tanulójának fejlesztésében. A vizsgált intézmény egy budapesti, 13. kerületi általános iskola, amelynek működését és a fejlesztések történetét megfigyelve hosszú, evolutív fejlesztési folyamat rajzolódott ki, amely erős vezetés mellett, a tanárok magas autonómiájával zajlott.

PDF
Copyright (c) 2014 Szerző

Letöltések

Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.