Rólunk
A folyóirat
Szerkesztőség
Tudományos Tanácsadó Testület
Adatvédelmi nyilatkozat
Kapcsolat
Szerzőinknek
Formai előírások - Részletes Útmutató
Beküldések
Bírálati eljárás
Aktuális
Archívum
Keresés
English
Magyar
Regisztráció
Bejelentkezés
Rólunk
A folyóirat
Szerkesztőség
Tudományos Tanácsadó Testület
Adatvédelmi nyilatkozat
Kapcsolat
Szerzőinknek
Formai előírások - Részletes Útmutató
Beküldések
Bírálati eljárás
Aktuális
Archívum
Keresés
Nyelv
English
Magyar
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Évf. 25 szám 2 (2023)
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 25 szám 2 (2023)
DOI:
https://doi.org/10.17627/ALKPSZICH.2023.2
Megjelent:
2023-09-30
PDF
Empirikus tanulmányok
„HIÁBA LÉTEZIK ISKOLAPSZICHOLÓGIA TÖBB ÉVTIZEDE, MÉG MINDIG NEM TUD AZZAL FOGLALKOZNI, AMIVEL IGAZÁN KELLENE…”. MAGYARORSZÁGI ISKOLAPSZICHOLÓGUSOK ÉLETPÁLYA-PERSPEKTÍVÁINAK KVALITATÍV ELEMZÉSE A KIÉGÉS, A REZILIENCIA ÉS A MENTÁLHIGIÉNÉ TÜKRÉBEN
Richárd Flach, Luca Makai, András Láng
PDF
MOBILAPPLIKÁCIÓ A MENTÁLIS EGÉSZSÉG SZOLGÁLATÁBAN. A MINDFULNESS COACH HATÁSVIZSGÁLATA
Eszter Lóki, Nóra Sebestyén
PDF
Módszertani áttekintések
A TÖBB SZEMPONTÚ SZOCIOMETRIA ÉS A CSOPORTOSÍTÓ SZOCIOMETRIAI MÓDSZER KÜLÖNBSÉGEI, ELŐNYEI ÉS BUKTATÓI, VALAMINT AZ EGYÜTTES HASZNÁLATUKBAN REJLŐ LEHETŐSÉGEK
Tamás Hoffmann, Bence Basa, Katalin N.Kollár
PDF
A FLEXIBILITÁS KONCEPTUALIZÁCIÓJÁNAK ÉS OPERACIONALIZÁCIÓJÁNAK PROBLÉMÁI
Ferenc Mező, Katalin Mező
PDF
MEDIÁCIÓS ELEMZÉSEK PSZICHOLÓGIAI KUTATÁSOKBAN
András Vargha
PDF
Loading...
English
Magyar
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak
Böngészés