Európai doktori tanulmányok a tanárképzés területén: átformáló tanári tanulás a jobb tanulói tanulásért egy kialakuló európai kontextusban

Szerzők

  • Csilla Pesti Kutató, Eötvös Loránd Tudományegyetem, Pedagógiai és Pszichológiai Kar

DOI:

https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2017.1-4.11

Absztrakt

Az Eötvös Loránd Tudományegyetem négy másik ország egyetemével és egy szervezettel való együttműködésben 2012-ben indította útjára az Európai Doktori Tanulmányok a Tanárképzés Területén (European Doctorate in Teacher Education - EDiTE) elnevezésű projekt első ciklusát. A projekt nemrég lépett a második fázisába, melynek keretén belül az elkövetkező három évben megvalósul „A tanuló tanár” c. kutatási projekt, illetve az intézmény Neveléstudományi Doktori Iskolája által kínált programok listája is bővült. Ezen írás bemutatja a projekt múltját és jelenét, az ELTE „Tanuló tanár” elnevezésű kutatási projektjét, s annak három alkomponensét, valamint kitér az ELTE/EDiTE doktori programra is.

##submission.downloads##

Megjelent

2017-12-20

Hogyan kell idézni

Pesti, C. (2017). Európai doktori tanulmányok a tanárképzés területén: átformáló tanári tanulás a jobb tanulói tanulásért egy kialakuló európai kontextusban. Pedagógusképzés, 16(1-4.), 102–110. https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2017.1-4.11

Folyóirat szám

Rovat

Külföld