Pedagógusképzés a befogadó oktatásért Európában

Szerzők

  • Amanda Watkins Európai Ügynökség a Sajátos Nevelési Igényű Tanulók Oktatásának Fejlesztéséért
  • Verity Donelly Európai Ügynökség a Sajátos Nevelési Igényű Tanulók Oktatásának Fejlesztéséért

DOI:

https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2011.3-4.02

Absztrakt

A tanulmány információkat tartalmaz az Európai Uniónak azokról az oktatási irányelveiről, amelyek valamennyi európai pedagógus képzését érintik, foglalkozik az Európai Ügynökség a Sajátos Nevelési Igényű Tanulók Oktatásának Fejlesztéséért (az Ügynökség) projektjével, amelynek központi témája a „Pedagógusképzés a befogadó oktatásért” (TE41). Bemutatja a projekt célját, s ennek kapcsán rávilágít az egyes országok előtt álló lehetőségekre és kihívásokra, felhívja a figyelmet az Ügynökség TE41 projektjének részeként kialakított befogadó tanári profil sajátosságaira.

##submission.downloads##

Megjelent

2011-12-20

Hogyan kell idézni

Watkins, A., & Donelly, V. (2011). Pedagógusképzés a befogadó oktatásért Európában. Pedagógusképzés, 9(3-4.), 29–44. https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2011.3-4.02

Folyóirat szám

Rovat

Tanulmányok