Az angol tanárképzési rendszer

Szerzők

  • Zsolt Király Habilitált egyetemi docens, Eötvös Loránd Tudományegyetem, Bölcsészettudományi Kar, Angol-Amerikai Intézet, Angol Nyelvpedagógia Tanszék

DOI:

https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2018.1-4.14

Absztrakt

A tanulmány az angol tanárképzési rendszert mutatja be, amely számos vonatkozásban eltér a világ legsikeresebb oktatási rendszereiben alkalmazott képzési alapmodellektől, sőt általában véve is éles ellentétben áll a nemzetközi trendekkel, elsősorban az iskolai alapú pedagógusképzés nagyon magas és egyre növekvő részaránya tekintetében. A modell bemutatásán kívül az írás áttekinti a mai helyzet kialakulását, és röviden összefoglalja a rendszerrel kapcsolatos szakmai kritikákat is.

##submission.downloads##

Megjelent

2018-12-20

Hogyan kell idézni

Király, Z. (2018). Az angol tanárképzési rendszer. Pedagógusképzés, 17(1-4.), 191–213. https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2018.1-4.14

Folyóiratszám

Rovat

Külföld