A pedagógusképzés paradigmái és a "szombathelyi modell" alakulása a rendszerváltástól napjainkig
DOI:
https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2014-2015.01Absztrakt
A tanulmány a Nyugat-magyarországi Egyetem (NymE) Savaria Egyetemi Központ (SEK) működésének és pedagógusképzésének alakulását tárja fel a rendszerváltástól napjainkig terjedő időszakot átfogva. A kutatás egy intézményhez kapcsolódó korabeli publikációk, levéltári iratok és különféle testületek jegyzőkönyveinek elemzésére épült úgy, hogy a lokális intézményi problémákban a kor általánosabb, pedagógusképzést érintő kérdései is felvillannak. Terjedelmi korlátok miatt a tanítóképzés félévszázados múltjának taglalása helyett, a szerzők csak a tanító-tanár szakpáros képzés elemző bemutatására vállalkoztak.
##submission.downloads##
Megjelent
Hogyan kell idézni
Folyóiratszám
Rovat
License