A romániai magyar közép- és főiskolai szintű tanítóképzés összehasonlító elemzése

Szerzők

  • Lilla Péter

DOI:

https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2004.1.10

Kulcsszavak:

románia, tanítóképzés, összehasonlítás

Absztrakt

A romániai magyar tanító- és óvóképzés hagyományosan középfokú volt. 1998-ban teremtődtek meg a főiskolai szintű tanítóképzésre való áttérés jogi feltételei, majd a következő tanévtől kezdődően indult el a főiskolai szintű tanító- és óvóképzés. Jelen tamdmánnyal a kétféle képzésiforma összehasonlító elemzésére vállalkozunk.

Megjelent

2024-05-02

Hogyan kell idézni

Péter, L. (2024). A romániai magyar közép- és főiskolai szintű tanítóképzés összehasonlító elemzése. Pedagógusképzés, (1.). https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2004.1.10

Folyóirat szám

Rovat

Külföld