Az ausztriai tanártovábbképzés helyzete a 21. század tízes éveiben
DOI:
https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2020.1-2.02Kulcsszavak:
Ausztria, tanártovábbképzés, a tanártovábbképzés reformjaAbsztrakt
Jelen tanulmány célja, hogy kísérletet tegyen az ausztriai tanártovábbképzés helyzetének feltárására a 2010-es években zajló tanártovábbképzési reform tükrében. A tanulmány primer források elemzése során részletesen vizsgálja, milyen oktatáspolitikai célokat fogalmaztak meg, és mely kompetenciák fejlesztését irányozták elő a reformfolyamatot irányító és segítő szakemberek. A vizsgált időszakban megvalósult továbbképzések tartalmi, formai aspektusairól, a minőségbiztosítás módjáról és a még megoldásra váró problémákról a tanártovábbképzésekre reflektáló szekunder források eredményeit bemutató rész számol be.
##submission.downloads##
Megjelent
Hogyan kell idézni
Folyóiratszám
Rovat
License
Copyright (c) 2020 A szerző(k)
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.