Óvodáskorú gyermekek inkluzív nevelésének kérdései – Egy nemzetközi kutatás tapasztalatai
DOI:
https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2011.3-4.23Absztrakt
A tanulmány az ECEIS Early Childhood Education in Inclusive Settings, azaz az Óvodáskorú gyermekek inkluzív nevelése című, 2006 és 2009 között zajló nemzetközi kutatásról számol be. A kutatás központi kérdése: Hogyan szervezhető úgy a kisgyerekkori intézményes nevelés, hogy a nagyon eltérő fejlettségű, így speciális szükségletű gyermekek együtt nőhessenek fel ép társaikkal, valamennyiük számára fejlesztő körülmények között? A kutatás általános célja a következő volt: az inkluzív nevelés területén dolgozó szakemberek segítése, az elmélet és gyakorlat közötti kapcsolat erősítése módszertani segédanyag kidolgozásával.
##submission.downloads##
Megjelent
Hogyan kell idézni
Folyóiratszám
Rovat
License