A támogatott felidézés módszere és alkalmazása a kutatásban

Szerzők

  • Melinda Újváriné Handó

DOI:

https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2009.4.02

Absztrakt

Tanulmányunk célja a támogatott felidézés módszerének és sokoldalú alkalmazásának bemutatása egy konkrét kutatáson, nevezetesen a roma és nem roma tanulók iskolai környezetben zajló társas kapcsolatának mélyreható empirikus vizsgálatán keresztül. Két éves kutatásunk célja az volt, hogy több aspektusból tárjuk fel a roma és nem roma gyerekek közötti interakciókat, valamint a mögöttük meghúzódó gondolatokat, attitűdöket. Jelen tanulmányunkban a támogatott felidézés módszerének átfogó bemutatása mellett törekszünk arra, hogy konkrét kutatásunkon keresztül gyakorlati tanácsokkal is szolgáljunk olvasóink számára, ezzel is buzdítva kutató társainkat a módszer alkalmazására.

 

Információk a szerzőről

Melinda Újváriné Handó

 

 

##submission.downloads##

Megjelent

2009-12-20

Hogyan kell idézni

Újváriné Handó, M. (2009). A támogatott felidézés módszere és alkalmazása a kutatásban. Pedagógusképzés, 7(4.), 19–32. https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2009.4.02

Folyóirat szám

Rovat

Tanulmányok