Multikulturális irodalom reflektív megközelítéssel: Transzformatív tanulási elmélet alkalmazása a pedagógusképzésben

Szerzők

  • Tünde Szécsi Egyetemi docens, Florida Gulf Coast University

DOI:

https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2010.2-3.09

Absztrakt

A tanulmány egy amerikai pedagógusképzőben alkalmazott multikulturális irodalmi projektet mutat be. A transzformatív tanulási elméletre épülő projekt lehetőséget adott a hallgatóknak arra, hogy a művek olvasása közben és után, személyes reflexiókban (perszonális narrációban) kialakíthassák saját véleményüket az adott kultúráról és az olvasottakról. A tanulmány először a projekt elméleti háttérét vázolja fel, majd a projekt alkalmazásának leírását és a hallgatók reflektív írásainak elemzését tartalmazza.

 

Információk a szerzőről

Tünde Szécsi, Egyetemi docens, Florida Gulf Coast University

 

 

##submission.downloads##

Megjelent

2010-09-30

Hogyan kell idézni

Szécsi, T. (2010). Multikulturális irodalom reflektív megközelítéssel: Transzformatív tanulási elmélet alkalmazása a pedagógusképzésben. Pedagógusképzés, 8(2-3.), 121–130. https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2010.2-3.09

Folyóiratszám

Rovat

Külföld