Pedagógusok az információs technológiákról és az alkalmazott oktatási módszerekről

Szerzők

  • András Farkas Adjunktus, Nyugat-magyarorszgi Egyetem, Savaria Egyetemi Központ
  • Mónika Farkasné Gábriel Történelem – ének-zene szakos tanár, szakvizsgázott mentortanár

DOI:

https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2010.2-3.04

Absztrakt

A pedagóguskutatás paradigmaváltásainak történetében az 1980-as évektől kezdődően a pedagógus tudása, gondolkodása, meglévő nézeteinek tanulmányozása vált központi kérdéssé. Az ez irányú vizsgálódások céljai között legtöbbször a szakma, illetve a képzés megújítására való törekvés húzódott meg. A szerzők kutatása is a megújuláshoz kíván hozzájárulni, a digitális írástudásra, az alkalmazott oktatási módszerekre, s ezen belül, kiemelten a projektoktatás gyakorlati tapasztalataira vonatkozó tanítói és tanári vélekedések feltárásával.

 

Szerző életrajzok

András Farkas, Adjunktus, Nyugat-magyarorszgi Egyetem, Savaria Egyetemi Központ

 

 

Mónika Farkasné Gábriel, Történelem – ének-zene szakos tanár, szakvizsgázott mentortanár

 

 

##submission.downloads##

Megjelent

2010-09-30

Hogyan kell idézni

Farkas, A., & Farkasné Gábriel, M. (2010). Pedagógusok az információs technológiákról és az alkalmazott oktatási módszerekről. Pedagógusképzés, 8(2-3.), 55–72. https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2010.2-3.04

Folyóiratszám

Rovat

Tanulmányok