Pedagógusok interperszonális kommunikációja
DOI:
https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2010.2-3.02Absztrakt
Kutatásunk a pedagógusok kompetenciáinak egy kevésbé feltárt területét, a személyes és társas kompetenciákat vizsgálta. A kutatás legfőbb kérdése az volt, rendelkeznek-e a pedagógusok azokkal a személyes és társas kompetenciákkal, melyek kialakítását, fejlesztését, közvetítését tőlük várják. Az eredmények arra utalnak, hogy a vizsgált tanárok személyes és társas kompetenciáik bizonyos területein lemaradást mutatnak. Legjellemzőbb e téren a kommunikációs és érzelmi képességeik (érzelmi intelligenciájuk) alacsonyabb szintje. Tanulmányunkban a pedagógusok interperszonális kommunikációjának sajátosságait mutatjuk be.
##submission.downloads##
Megjelent
Hogyan kell idézni
Folyóiratszám
Rovat
License