Pedagógusok interperszonális kommunikációja

Szerzők

  • Ágnes Baracsi Főiskolai docens, Nyíregyházi Főiskola, Pedagógusképző Kar

DOI:

https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2010.2-3.02

Absztrakt

Kutatásunk a pedagógusok kompetenciáinak egy kevésbé feltárt területét, a személyes és társas kompetenciákat vizsgálta. A kutatás legfőbb kérdése az volt, rendelkeznek-e a pedagógusok azokkal a személyes és társas kompetenciákkal, melyek kialakítását, fejlesztését, közvetítését tőlük várják. Az eredmények arra utalnak, hogy a vizsgált tanárok személyes és társas kompetenciáik bizonyos területein lemaradást mutatnak. Legjellemzőbb e téren a kommunikációs és érzelmi képességeik (érzelmi intelligenciájuk) alacsonyabb szintje. Tanulmányunkban a pedagógusok interperszonális kommunikációjának sajátosságait mutatjuk be.

 

Információk a szerzőről

Ágnes Baracsi, Főiskolai docens, Nyíregyházi Főiskola, Pedagógusképző Kar

 

 

##submission.downloads##

Megjelent

2010-09-30

Hogyan kell idézni

Baracsi, Ágnes. (2010). Pedagógusok interperszonális kommunikációja. Pedagógusképzés, 8(2-3.), 21–39. https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2010.2-3.02

Folyóiratszám

Rovat

Tanulmányok