Mentorok a tanárképzés rendszerében: végzettség, juttatások

Szerzők

  • Judit Révész Tanársegéd, Eötvös Loránd Tudományegyetem, Bölcsészettudományi Kar

DOI:

https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2010.2-3.01

Absztrakt

2009 tavaszán a Tanárképzők Szövetségének támogatásával a szerző kutatást végzett, amelynek célja az volt, hogy felmérje a magyarországi mentorok helyzetét, munkakörülményeit, a pedagógusképző intézményekkel fenntartott munkakapcsolatuk jellegét, megismerje a véleményüket a munkájukról, a jelöltekről, és a tanárképzésben bekövetkező változásokról. A dolgozatban mentornak tekintettünk mindenkit, aki tanárjelölteket támogat a tanítási gyakorlatuk során. Ez a tanulmány egy hosszabb dolgozat azon része, amely a mentorok demográfiai jellemzőivel, képzettségükkel és juttatásaikkal valamint a munkakörülményeik javítására vonatkozó elképzeléseikkel foglalkozik.

 

Információk a szerzőről

Judit Révész, Tanársegéd, Eötvös Loránd Tudományegyetem, Bölcsészettudományi Kar

 

 

##submission.downloads##

Megjelent

2010-09-30

Hogyan kell idézni

Révész, J. (2010). Mentorok a tanárképzés rendszerében: végzettség, juttatások. Pedagógusképzés, 8(2-3.), 5–19. https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2010.2-3.01

Folyóiratszám

Rovat

Tanulmányok