Mentorok a tanárképzés rendszerében: végzettség, juttatások
DOI:
https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2010.2-3.01Absztrakt
2009 tavaszán a Tanárképzők Szövetségének támogatásával a szerző kutatást végzett, amelynek célja az volt, hogy felmérje a magyarországi mentorok helyzetét, munkakörülményeit, a pedagógusképző intézményekkel fenntartott munkakapcsolatuk jellegét, megismerje a véleményüket a munkájukról, a jelöltekről, és a tanárképzésben bekövetkező változásokról. A dolgozatban mentornak tekintettünk mindenkit, aki tanárjelölteket támogat a tanítási gyakorlatuk során. Ez a tanulmány egy hosszabb dolgozat azon része, amely a mentorok demográfiai jellemzőivel, képzettségükkel és juttatásaikkal valamint a munkakörülményeik javítására vonatkozó elképzeléseikkel foglalkozik.
##submission.downloads##
Megjelent
Hogyan kell idézni
Folyóiratszám
Rovat
License