A tanítás- tanulás módszertanának szerepe a tanítóképzésben
DOI:
https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2019.ksz.06Kulcsszavak:
tanítás-tanulás módszertan, digitális generáció, érzelmi intelligencia, kooperatív tanulás, pedagógiai szemléletváltásAbsztrakt
A tanulmány célja a tanítás-tanulás módszertan szerepének, jelentőségének bemutatása a tanítóképzésben. A tanítás-tanulás módszertan a tantóképzés kezdetétől markáns szerepet tölt be a képzésben. Elméleti megalapozottsága és a gy akorlattal való harmóniája évszázadok során kiváló alapot biztosított ahhoz, hogy a végzett tanítók megállják a helyüket a pályán. Ma sincs ez másként, azonban figyelembe kell vennünk a tanítás-tanulás módszertanának tervezésénél azokat a kultúránkban, társadalmukban és a generációkban bekövetkező változásokat, melyek alapvető irányokat fogalmaznak meg az oktatás számára. A tanulmány célja ezeknek a területeknek a bemutatása, szemléltetése.
##submission.downloads##
Megjelent
Hogyan kell idézni
Folyóiratszám
Rovat
License
Copyright (c) 2019 A szerző(k)
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.