Másképp - Az egyéni szükségletekhez, igényekhez igazított pedagógus-továbbképzés a gyakorlatban

Szerzők

  • Eszter Márton Tanársegéd, ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar
  • Gabriella Papp Főiskolai tanár, ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar
  • Andrea Perlusz Tanszékvezető főiskolai tanára, ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar

DOI:

https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2011.3-4.04

Absztrakt

„A tankötelezettség kiterjesztéséből és az integrációból adódó feladatok” címet viselő alprojekt, mely a TÁMOP-4.1.2-08/2/B/KMR-2009-0001 számú, „Pedagógusképzési hálózat Közép-Magyarországon” elnevezésű pályázati programban valósult meg, kidolgozott egy középiskolai együttnevelést segítő tréningalapú továbbképzési programot. A tanulmány bemutatja a középiskolás korú sajátos nevelési igényű tanulók helyzetét Magyarországon, valamint a továbbképzés alapjául szolgáló igényfelmérés eredményét, a képzés felépítését, és a pedagógusok képzést követő elégedettségének mértékét.

 

##submission.downloads##

Megjelent

2011-12-20

Hogyan kell idézni

Márton, E., Papp, G., & Perlusz, A. (2011). Másképp - Az egyéni szükségletekhez, igényekhez igazított pedagógus-továbbképzés a gyakorlatban. Pedagógusképzés, 9(3-4.), 63–76. https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2011.3-4.04

Folyóiratszám

Rovat

Tanulmányok