Merre tovább, oktatás?
Neveléstudomány | Oktatás – Kutatás – Innováció
Neveléstudomány | Oktatás – Kutatás – Innováció
Rólunk
A folyóiratról
Szerkesztőség
Szerkesztőbizottság
Kapcsolat
Open Access nyilatkozat
Adatvédelmi tájékoztató
Szerzőinknek
Rovatok
A kézirat beküldése
Publikációs stílusunk
Feltöltési checklist
Archívum
Korábbi lapszámok
Böngészés szerzők alapján
Keresés
Folyóiratunk láthatósága
Regisztráció
Bejelentkezés
Change the language. The current language is:
Magyar
English
Regisztráció
Bejelentkezés
Change the language. The current language is:
Magyar
English
Évf. 5 szám 4 (2017)
,
Szemle: Kulcskérdés
Évf. 5 szám 4 (2017)
Merre tovább, oktatás? Az innovációk szerepe és jelenlegi helyzete
Szemle: Kulcskérdés
https://doi.org/10.21549/NTNY.20.2017.4.7
Megjelent 2023-09-13
Orsolya Rigó-Ditzendy
+
−
Orsolya Rigó-Ditzendy
Budapesti Corvinus Egyetem Szociológia és Szociálpolitika Doktori Iskola
PDF
Hogyan kell idézni
Rigó-Ditzendy, O. (2023). Merre tovább, oktatás? Az innovációk szerepe és jelenlegi helyzete.
Neveléstudomány | Oktatás – Kutatás – Innováció
,
5
(4), 110–114. https://doi.org/10.21549/NTNY.20.2017.4.7
Idézet formátumok
ACM
ACS
APA
ABNT
Chicago
Harvard
IEEE
MLA
Turabian
Vancouver
Idézés letöltése
Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
BibTeX
Absztrakt
OECD (2016):
Innovating Education and Educating for Innovation
. OECD Publishing
https://doi.org/10.21549/NTNY.20.2017.4.7
PDF
Copyright (c) 2023 Szerző
Letöltések
Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.
×
Felhasználónév
*
Kötelező
Jelszó
*
Kötelező
Elfelejtette a jelszavát?
Tartson bejelentkezett állapotban
Belépés
No account?
Register here