Oktatás koronavírus idején. Tanárszakos hallgatók véleménye a távolléti oktatás időszakáról

  • András Buda Debreceni Egyetem, Bölcsészettudományi Kar
##semicolon## IKT, COVID-19, tanárszakos hallgatók, tapasztalatok, távolléti oktatás

Absztrakt

A koronavírus megjelenése alapjaiban változtatta meg az oktatás permanens digitalizálódásának folyamatát. A közoktatásban dolgozóknak egyik pillanatról a másikra kellett átállni a távolléti oktatásra, de a felsőoktatási intézményeknek is csak néhány napjuk volt az új tartalmak, módszerek kidolgozására. Vizsgálatunkban a távolléti oktatás befejezésekor a Debreceni Egy etem tanár szakos hallgatóinak véleményét, tapasztalatait gyűjtöttük össze online elérhető, általunk összeállított kérdőívünk segítségével. Kérdéseinkre 144-en válaszoltak. A tanulmányban az eredmények ismertetésével be kívánjuk mutatni, hogy a hallgatók véleménye alapján mennyire volt sikeres az átállás, melyek voltak az új oktatási forma legjellemzőbb problémái, és melyek azok az elemek, melyek átemelésével a jelenléti oktatás is jobbá tehető.

Szerzői adatok

Szerző intézménye

Habilitált adjunktus

Megjelent
2020-06-30
Hogyan kell idézni
Buda, A. (2020). Oktatás koronavírus idején. Tanárszakos hallgatók véleménye a távolléti oktatás időszakáról. Pedagógusképzés, 19(1-2), 61-86. https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2020.1-2.04
Rovat
Műhelyek, tanuló közösségek