Vignettes as a tool to deal with complex situations in education

Szerzők

  • Department of Teacher Education, Fontys University of Applied Sciences

DOI:

https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2021.1.07

Kulcsszavak:

vignyetta, szakmai dilemma, tanárképzés, hallgatók

Absztrakt

Ez a tanulmány a pedagógusok szakmai dilemmái kapcsán a vignyetták, mint eszközök szerepével foglalkozik. 

Információk a szerzőről

, Department of Teacher Education, Fontys University of Applied Sciences

Dr. ir. Quinta Kools is professor at the Fontys Teacher Education Institute Tilburg, the Netherlands. Her key research areas are professional development of teachers and teacher educators, with a focus on their role in shaping and designing future education. She is chief editor of the Dutch Journal of Teacher Educators.

##submission.downloads##

Megjelent

2021-10-21

Hogyan kell idézni

Quinta. (2021). Vignettes as a tool to deal with complex situations in education. Pedagógusképzés, 20(1.), 121–129. https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2021.1.07

Folyóirat szám

Rovat

Műhelyek, tanuló közösségek