A minőségügy a könyvtárügyért

Szerzők

  • Nelli Boda Gáborné Köntös

DOI:

https://doi.org/10.21862/HagyKihiv_2014.63

Absztrakt

Az utóbbi évtizedek társadalmi, kulturális és technológiai változásai nyomán, a könyv- tári szolgáltatások rendszerének modernizációjában a minőségszemlélet elterjedése és alkalmazása a hagyományos és az új feladatok végrehajtását egyaránt segítő eszköz- ként és lehetőségként jelent meg. A minőségmenedzsment manapság már nem csupán a profitorientált vállalatok esetében értelmezhető tevékenység, hanem egyre inkább teret hódít a közigazgatás és a közszolgáltatások területén, a kulturális szférában és így a könyvtárak körében is, ahol a kérdés többé nem az, hogy foglalkozzanak-e a minőség- irányítással vagy sem, hanem, hogy a szervezet működésére és minden munkatársára jellemző-e a minőségközpontú gondolkodás vagy sem.

Letöltések

Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.

##submission.downloads##

Megjelent

2015-08-01

Hogyan kell idézni

Boda Gáborné Köntös, N. (2015). A minőségügy a könyvtárügyért. Hagyományok és kihívások, 63–72. https://doi.org/10.21862/HagyKihiv_2014.63

Folyóirat szám

Rovat

Minőség a könyvtárban