Jelentkezzen be a kizárólag előfizetők által elérhető tartalmakhoz.
, ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar Gyógypedagógiai Módszertani és Rehabilitációs Intézet, Magyarország
-
Gyógypedagógiai Szemle Évf. 50 szám 1. (2022) - A gyógypedagógia története
Múlt és jelen kihívásai a látássérült személyek tájékozódás- és közlekedéstanításának nemzetközi színterein
Absztrakt pdf -
Gyógypedagógiai Szemle Évf. 50 szám 1. (2022) - A gyakorlat műhelyéből
Legyőzheti-e technológiával támogatott segítőkutya a robotot? Kísérlet a „segítőkutya vagy segítőrobot” típusú dilemmák feloldására
Absztrakt pdf -
Gyógypedagógiai Szemle Évf. 51 szám 1 (2023) - Tudományos közlemények
Hallássérült kisgyermekek családközpontú korai intervenciójának hazai alakulása
Absztrakt pdf -
Gyógypedagógiai Szemle Évf. 51 szám 1 (2023) - Tudományos közlemények
Hallássérült tanulók írásbeli szövegalkotás vizsgálatának első lépései
Absztrakt pdf -
Gyógypedagógiai Szemle Évf. 51 szám 1 (2023) - Tudományos közlemények
Hallássérült gyermekek és tanulók pragmatikai képességfejlesztésének lehetőségei az együttnevelés során
Absztrakt pdf -
Gyógypedagógiai Szemle Évf. 51 szám 1 (2023) - Tudományos közlemények
Hangos zenehallgatás okozta zajártalom és füldugóhasználati hajlandóság a fiatalok körében Magyarországon
Absztrakt pdf -
Gyógypedagógiai Szemle Évf. 51 szám 1 (2023) - Tudományos közlemények
Fogyatékos személyekkel kapcsolatos szemléletformálás az inkluzív társadalom kialakításának jegyében – egy pilótavizsgálat tapasztalatai
Absztrakt pdf -
Gyógypedagógiai Szemle Évf. 51 szám 1 (2023) - A gyakorlat műhelyéből
Tendenciák a hallássérült gyermekek ellátásában az újszülöttkori hallásszűrés nyomán Az UNHS (Univerzális Neonatális HallásSzűrés) hatása a hallássérülés diagnosztikájára és a hallókészülékes ellátásra
Absztrakt pdf