Jelentkezzen be a kizárólag előfizetők által elérhető tartalmakhoz.
, ELTE Eötvös Loránd Tudományegyetem Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar Atipikus Viselkedés és Kogníció Gyógypedagógiai Intézet, Magyarország
-
Gyógypedagógiai Szemle Évf. 50 szám 1. (2022) - Könyvismertetések, újdonságok
Kováts Laura Rozália: Belső tenger, Rozi igaz története
Absztrakt pdf -
Gyógypedagógiai Szemle Évf. 50 szám 2-3 (2022) - Előszó
Tematikus szerkesztői bevezetés
Absztrakt pdf -
Gyógypedagógiai Szemle Évf. 50 szám 2-3 (2022) - Tudományos közlemények
Az ADHD-specifikus evidenciaalapú támogatás keretrendszere és alapelemei
Absztrakt pdf -
Gyógypedagógiai Szemle Évf. 51 szám 3 (2023) - A gyakorlat műhelyéből
Hú, hát akkor ez működik?! A DATA-rendszer háttere, fejlesztése és funkciói
Absztrakt pdf -
Gyógypedagógiai Szemle Évf. 51 szám 3 (2023) - A gyakorlat műhelyéből
Online, bikronikus pedagógus továbbképzés a gyakorlatban a közösségfejlesztés támogatására
Absztrakt pdf -
Gyógypedagógiai Szemle Évf. 51 szám 4 (2023) - Figyelő
Magyar Gyógypedagógusok Egyesületének 2023. évi Országos Szakmai Konferenciája
Absztrakt -
Gyógypedagógiai Szemle Évf. 51 szám 4 (2023) - Figyelő
Tanulmányút beszámoló: Az izlandi inklúzió nyomában
Absztrakt -
Gyógypedagógiai Szemle Évf. 51 szám 4 (2023) - Könyvismertetések, újdonságok
Győri Miklós, Billédi Katalin & Bolla Veronika (szerk.). A humán fogyatékosságok pszichológiája – a gyógypedagógiai pszichológia alapjai
Absztrakt -
Gyógypedagógiai Szemle Évf. 51 szám 4 (2023) - Könyvismertetések, újdonságok
Az Ébresztőkönyv
Absztrakt -
Gyógypedagógiai Szemle Évf. 48 szám 3-4 (2020) - Tudományos közlemények
Autizmussal élő felnőttek oktatási és foglalkoztatási helyzete. Szolgáltatásokhoz való hozzáférés és szülői elégedettség
Absztrakt pdf -
Gyógypedagógiai Szemle Évf. 48 szám 3-4 (2020) - Tudományos közlemények
Az IKT alapú szociometria alkalmazási lehetőségei
Absztrakt pdf -
Gyógypedagógiai Szemle Évf. 52 szám 1 (2024) - Könyvismertetések, újdonságok
Eduardo L. Bunge, Javier Mandil, Andrés J. Consoli és Martín Gomar: Kognitív viselkedésterápia szorongó és depressziós gyermekeknek és serdülőknek. Eszköztár klinikusoknak
Absztrakt -
Gyógypedagógiai Szemle Évf. 48 szám 3-4 (2020) - Tudományos közlemények
Az autizmus magasan funkcionáló eseteinek innovatív digitális eszközökkel történő óvodáskori szűrése felé: a SHAKES projekt és első szakaszának eredményei
Absztrakt pdf -
Gyógypedagógiai Szemle Évf. 48 szám 3-4 (2020) - Tudományos közlemények
Alsó tagozatos gyermekek autizmus-tudásának előmozdítása: első eredmények a Csillagbusz Inklúziós Intervenciós Program (CsIIP) hatásainak vizsgálatából
Absztrakt pdf