Ugrás a fő tartalmi részhez Ugrás a főmenübe Ugrás az oldal lábrészéhez

Gyógypedagógiai Szemle

  • Aktuális szám
  • Archívum
  • Szerzőinknek
    • Rovatok
    • Kézirat beküldése
    • Részletes szerzői útmutató
    • A bírálati folyamat
  • Rólunk
    • Bemutatkozás
    • Impresszum
    • Szerkesztőbizottság
    • Kapcsolat
    • Adatvédelmi nyilatkozat
Keresés
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés

Aktuális szám

Évf. 50 Szám 1. (2022)
Megjelent: 2022-03-15

A gyógypedagógia története

  • A gyógypedagógiai folyamat nevelési és terápiás összefüggései – a nevelési terápia alapkérdései a neveléstudomány diszciplináris rendszerében
    Ferencné Gereben
    1-23
  • Múlt és jelen kihívásai a látássérült személyek tájékozódás- és közlekedéstanításának nemzetközi színterein
    Judit Gombás, Beáta Prónay
    25-34
  • Kihívások és megfelelések a pedagógiai szakszolgálati ellátórendszerben
    Anikó Mile, László Kiss
    35-50

A gyakorlat műhelyéből

  • Legyőzheti-e technológiával támogatott segítőkutya a robotot? Kísérlet a „segítőkutya vagy segítőrobot” típusú dilemmák feloldására
    Eszter Loványi
    51-67
  • Kötődési és kapcsolati nehézségek kora gyermekkorban
    Noémi Napravszky
    68-83

Figyelő

  • Tisztújítás után a Magyar Gyógypedagógusok Egyesülete
    Ferencné Gereben
    85-90

Könyvismertetések, újdonságok

  • Javított kiadás. Mesterházi Zsuzsa – Szekeres Ágota (szerk) A nehezen tanuló gyermekek iskolai nevelése
    Péter Zászkaliczky
    91-97
  • Kováts Laura Rozália: Belső tenger, Rozi igaz története
    Tamás Reményi
    98-99
Az összes folyóiratszám megtekintése

Böngészés szerzők alapján

 

Nyelv
  • English
  • Magyar
Információ
  • Olvasóknak
  • Szerzőknek
  • Könyvtárosoknak

A folyóirat Facebook oldala

A kiadói rendszerről