„Húsz év múlva” – A digitális oktatás helyzete, eszközei, trendjei világszerte

Szerzők

  • Péter Fehér

DOI:

https://doi.org/10.31074/gyntf.2020.2.350.372

Kulcsszavak:

digitális oktatás, mobiloktatás, kódolás, digitális történetmesélés, trendek

Absztrakt

A tanulmányban – egy 20 évvel ezelőtti munkánkra reflektálva (Fehér, 1999)– széleskörű áttekintést adunk a digitális oktatás jelenlegi helyzetéről. Kiemelt figyelmet szentelünk a témakör legfontosabbnak ítélt témáira: a mobiloktatásra, a kódolás‑számítógépes gondolkodás és robotika témájára, a digitális történetmesélésre, valamint a médiaműveltség és a kritikus gondolkodás fontosságára. A nagy mennyiségű külföldi irodalom elemzése mellett kitérünk a hazai kutatások ismertetésére, a digitális oktatás nemzetközi és magyarországi eredményeinek, kihívásainak bemutatására.

Letöltések

Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.

##submission.downloads##

Megjelent

2020-08-20

Hogyan kell idézni

Fehér, P. (2020). „Húsz év múlva” – A digitális oktatás helyzete, eszközei, trendjei világszerte. Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat, 8(2), 350–372. https://doi.org/10.31074/gyntf.2020.2.350.372