A digitális tananyagfejlesztés speciális szempontjai

Szerzők

  • Erika Vetési

DOI:

https://doi.org/10.31074/gyntf.2020.2.192.201

Kulcsszavak:

digitális transzformáció, digitális oktatás, digitális oktatási környezet, 21. századi tanulás, digitális tananyag

Absztrakt

2020 tavaszán a világjárvány által kiváltott nem várt események hatására a digitális transzformáció az oktatásban új lendületet kapott. A digitális térben sok olyan lehetőség nyílt a tanulók digitális tanrendjének bevezetése során, amelyre korábban nem volt példa. Ez az írás abban kíván segítséget nyújtani, hogy a jövőbeni hasonló helyzet esetén milyen speciális szempontokat kell figyelembe venni a digitális tananyagok fejlesztése során. Éppen ezért az alább tárgyalt szempontok vizsgálata sohasem volt annyira aktuális, mint most.

Letöltések

Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.

##submission.downloads##

Megjelent

2020-08-20

Hogyan kell idézni

Vetési, E. (2020). A digitális tananyagfejlesztés speciális szempontjai. Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat, 8(2), 192–201. https://doi.org/10.31074/gyntf.2020.2.192.201