Ugrás a fő tartalmi részhez Ugrás a főmenübe Ugrás az oldal lábrészéhez
Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat
  • Aktuális szám
  • Archívum
  • Szerzőinknek
    • Publikációs stílus
    • Kézirat beküldése
    • Rovatok
    • Beküldésellenőrző lista
  • Rólunk
    • Bemutatkozás
    • Impresszum
    • Szerkesztőbizottság
    • Kapcsolat
    • Open Access Megállapodás
    • Támogatóink
Keresés
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  1. Főoldal /
  2. Archívum /
  3. Évf. 2 Szám 2 (2014): „Gondolod, hogy erre megy?” – matematikatanítás módszertani kûlönszám

Megjelent: 2014-12-22

Teljes szám

  • PDF

Előszó

  • Előszó
    Judit Szitányi
    1
    • PDF

Tanulmányok

  • A Z- és az alfageneráció tanulási szokásai, matematikai szempontból
    Marianna Pintér
    2-7
    • PDF
  • A méhek csodálatos élete az alsó tagozaton – (nem csak) matematikaórákra
    Gabriella Ambrus, Anke Wagner, Jürgen Tautz
    8-17
    • PDF

Műhely

  • Játékok a számelméletben. Óra-aritmetika
    Eszter Árokszállási
    18-22
    • PDF
  • Játék és matematika másfél órában
    Zsuzsanna Dalyay
    23-27
    • PDF
  • A szorobán értékei Magyarországon
    Jolán Mátyásné Kokovay
    27-36
    • PDF
  • Sakk és matematika. Játéktól a valóságig
    Anita Misetáné Burján
    37-44
    • PDF
  • Te is lehetsz bűvész! Fedezzük fel a bűvészmutatványok matematikai titkait!
    Klára Pintér
    45-50
    • PDF
  • Algoritmikus játékok matematikaórán
    Gyöngyi Sarbó
    51-58
    • PDF
  • Segítsen-e, illetve hogyan segítsen a szülő a nyitott mondatok (egyenletek, egyenlőtlenségek) megoldásában alsó tagozaton?
    Ibolya Szilágyiné Szinger
    59-64
    • PDF

Határtalan

  • Only the raisins or all the pie? The implementation of the Varga-Neményi method in Finnish schools
    Anni Lampinen, Kirsi Puumalainen
    65-72
    • PDF

Szemle

  • Egy ötlet: hogyan lehet sudokuval játszani a matematikaórán
    Mónika Bagota
    73-83
    • PDF

Böngészés szerzők alapján

Nyelv
  • English
  • Magyar
Információ
  • Olvasóknak
  • Szerzőknek
  • Könyvtárosoknak
A kiadói rendszerről