Language Educational Observations in a Multicultural Kindergarten
##semicolon##
https://doi.org/10.31074/gyntf.2016.1.39.54
##semicolon##
nyelvpedagógia, többnyelvűség és többkultúrájúság, óvoda, megfigyelés, nyelvi és kulturális sokszínűség
Absztrakt
A tanulmány magyar–angol többnyelvű és többkultúrájú óvoda (a fóti Fáy András Óvoda, ahova 2008-ban 23 család gyermekét fogadták be) életébe nyújt betekintést. A tanumány az iskola-előkészítő intézményben végzett megfigyelést mutatja be: annak nehézségeit és előnyeit.
Megjelent
2016-02-05
Hogyan kell idézni
Kitzinger, A. (2016). Language Educational Observations in a Multicultural Kindergarten. Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat, 4(1), 39-54. https://doi.org/10.31074/gyntf.2016.1.39.54
Rovat
Tanulmányok
Copyright (c) 2016 Szerző

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.