Language Educational Observations in a Multicultural Kindergarten

Szerzők

  • Arianna Kitzinger

DOI:

https://doi.org/10.31074/gyntf.2016.1.39.54

Kulcsszavak:

nyelvpedagógia, többnyelvűség és többkultúrájúság, óvoda, megfigyelés, nyelvi és kulturális sokszínűség

Absztrakt

A tanulmány magyar–angol többnyelvű és többkultúrájú óvoda (a fóti Fáy András Óvoda, ahova 2008-ban 23 család gyermekét fogadták be) életébe nyújt betekintést. A tanumány az iskola-előkészítő intézményben végzett megfigyelést mutatja be: annak nehézségeit és előnyeit.

Letöltések

Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.

##submission.downloads##

Megjelent

2016-02-05

Hogyan kell idézni

Kitzinger, A. (2016). Language Educational Observations in a Multicultural Kindergarten. Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat, 4(1), 39–54. https://doi.org/10.31074/gyntf.2016.1.39.54